Godermorgon.......

Solen visar sig även idag, jag lyckas ana ljuset även om mina ögonlock är tunga och ovilliga att överhuvudtaget inse att jag är vaken.
Vissa mornar vaknar man före kroppen den själv ;)

Vad händer idag? I dag ska jag bara vara hemma med värmedynan på magen och vara otroligt irriterad på det mesta.

Nu är jag återigen stenhård med kalorierna efter att ha ställt mig på vågen. Jag kan nu berätta att jag väger 2kg mindre än då jag blev gravid med Liam =)

Men jag tycker att det är så konstigt att först går man ned sedan stannar man och stampar på en viss vikt, man kan unna sig lite gott och ngn dag sedan tappar man massor i vikt och sedan är det dags för stampningen igen, varför är det så? Jag som aldrig egentligen har brytt mig om att gå ned i vikt eller väga mig har inte sett detta fenomen tidigare men hört andra tala om det. Ser nu att det verkligen är så. Konstigt!

Är det ngn som har en förklaring, berätta!

(trevlig onsdag♥)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0