Eftermiddag

Nu har jag kryddat och förberett revbensjällen som ska in ..nuuuuu......så, nu är de inne. Potatissallad och fetaossallad samt grovt bröd som tillbehör. Jag tror att det blir en god middag idag och en tidig middag. I dag slog jag till och städade hela huset uppe och nere, jag har plockat ihop och städat till ute på gården och i tvättstugan. Jag gjorde ett välbehövligt ryck. Trots denna städning har jag faktiskt hunnit med att ta det lugnt också, ja t.o.m blogga har jag hunnit ;)Fastän jag fått en massa nytta gjord =)Inte illa piskat! Hinner vi efter middagen ska vi åka och hämta ett vindskydd;) Lev o må!


Kommentarer
Emmeli

Klart man får önska sig ett speicellt kön,och hoppas på det!

Men det är dom där klumpiga frågorna och kommentarerna.Folk kan inte förstå att jag är nöjd med mina två barn och att jag inte vill ha några fler.Det är det jag stör mig på.:)



Jag läste i somras hos en tjej som väntade barn.Ul:et visade på en pojke,men hon hoppades in i det sista att det skulle vara en flicka.Och så skrev hon att hon säkert skulle bli lite besviken om det kom en pojke..

Tragiskt.



Visst skulle det säkert ha varit kul att få en flicka också.Men det är ju inte så att jag gråter mig till sömns över det.:)

2011-03-29 @ 15:05:24
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Emmeli

Lät inte dåligt!:)

Och eftersom du verkar vara så effektiv på att städa så får du gärna komma hit och städa.:)

2011-03-29 @ 15:10:35
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Malla

oj, revbensspjäll har jag aldrig vågat mig på att göra, trots att jag gillar matlagning kan jag ge mig fan på att jag skulle misslyckas :P

Men ja, jag måste nog prova en dag ändå :)

2011-03-29 @ 20:31:08
URL: http://www.monstermalla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0