Dags att gå skilda vägar!

Under en lång tid har du värmt min hand, bjudit på skratt, nöjen och otroliga historier.
Du har funnits nära min sida och det är sällan vi varit ifrån varann, du har alltid visat dig från din bästa sida, ja alltid den jag ville.
Jag vet inte varför du väljer att lämna mig nu? Känner mig så tom över ditt beslut men jag vet att det är dags att ta ett slutligt adjö.

För allra sista gången stänger jag ditt vita högblanka lock, och ger dig en kyss farväl.

Min älskade lilla pc, efter en lång och trogen tjänst, tack!

*snyft*



Kommentarer
Anki

Har den gett upp? he var som attan.. R.I.P lilla vita ;)

2011-03-22 @ 23:07:06
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0