Apfuckingkruppskitsvikardatormegalillskit!!!!!

Vet ni hur jävla sjuka abstinens jag har....jag har ingen jävla dator så jag måste snåla in på gubbens mellan varven, visserligen har jag datorer i andra rum men då måste jag lämna vårt mysiga tv-rum och....ja det funkar inte. Sorgen har gått över till ilska, ingen jävel lämnar mig på det där sättet! Dumma, dumma apfuckingkruppskitsvikardatormegalillskit!!!!!

Svordomar hör inte min vardag till men............. 

Jävlarhelvetefansatan och alla andra svärord, plus alla andra som inte finns!

.....................och till råga på allt är det bara 43 dagar kvar tills jag fyller trettiohelvetesjävlaår! Det ni, det är vuxenpoeng ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0