Ändrade planer.....

Filippa frågade i morse om hon fick stanna  hemma och mysa med mig och Liam, hon ville gå ut på gården och baka snökakor. Eftersom att Liam har lite feber (beror nog på ytterligare en tandsprickning) så kändes det skönt att slippa joxa oss i väg på dagis.
Filippa vill annars alltid dit så vill hon någon dag vara hemma tycker jag bara att det är mys, snart är det slut på den valfriheten och allvaret börjas.
Hon gick ut redan klockan nio och är nu i full färd med sitt bakande=) jag har hunnit ut och provsmaka de underbara kakorna=) Hade jag inte haft så mkt att göra här inne hade jag gjort henne sällskap medan Liam sover (han ligger redan igen, då han höll på att somna över bordet) det är ett underbart väder.

Tänk vad mkt tid det tar att bara morgonröja och jag har inte lust för fem öre men men....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0