Ajkia i happis!

Jag packade in min illaluktande(bakis) gubbe och alla våra barn i bilen och drog i väg till ikea idag och denna dag var en bra dag att åka till ikea, jag har aldrig fått så mkt saker för så liten peng;) underbart!! Det känns som ett nytt vårfint hus!!

I natt sover flickorna hos sin farmor, Jens ska hämta dem efter jobbet i morgon och det betyder naturligtvis att jag är nästan "ledig" halva dagen i morgon =) bara killarna hemma, skööööööönt (om man får säga så=) jag säger så för att jag tycker så. Ingen hemlighet att man behöver lite lugn och ro ibland och att vara med Kevin och Liam är faktiskt mer än lugn och ro.

Nåja nu har jag packat upp allt snyggt =) men nu blir det sängen, sussa gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0