Vem hade kunnat tro, att jag skulle bli en"landet"bo!?

 I går dansade älvorna på åkern...................




I dag lyser de med sin frånvaro...............................




I dag sprang även ett par (mer än ett par) kossor förbi på vägen och alla förutom två var fastbundna. De som var fria sprang glatt ned mot åkern med dess ägare efter :)

Det var kul att se, då jag själv inte trodde att varelser med stela ben och tunga kroppar kunde springa så fort! :)
Jag avnjöt detta framträdande från poolen, lycklig för att de inte valde andra hållet! Då hade de badat med mig ;)



Kommentarer
Anonym

haha ja dessa "underbara" kossor hade varit på våran gård och skitit löst..:P roligt komma hem till... skicka ut matte för att ta reda på det och spola gräset..;) /Erika

2011-06-28 @ 21:03:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0