Torsdag

Svar på kommentar, tapeten i köket är en rusta tapet för 99kr rullen ;)Hahaha, dessa kor! Tack Tack Terese! :)

Efter jobbarnatten i natt fick jag sova, det är helt underbart. I natt e jag ledig och jobbar sedan fredag och lördag. Det känns väl som att jag lika gärna kunnat jobba även i natt då man lika gärna är i gång. Samtidigt skönt med en ledig natt, då man är på ett nytt ställe blir man oftast tröttare bara av det, mycket nya saker, namn och människor att lära sig.
Med en natts ledighet hinner det landa :) men jag kommer inte att vända ikväll utan försöka vara uppe ett tag så jag kan sova ut i morgon.

På tal om i morgon, så börjar Milla spela summer games! Första året som hon får vara med. Jag hoppas att detta motiverar hennes intresse för fotbollen som tyvärr sinat på sistone. Kyrkmarknaden är inte att förglömma, omän man aldrig handlar så mycket där är det en årlig tradition.

I dag ska vi inte flänga runt utan njuta här hemma med sol och bad blandat med tvätt och organisation i hemmet. Kvällsdopp på liden lutar det mot;) samt hår o sminkfix ;))
Ha en bra dag alla därute!

Fy jag känner mig nästan på oförskämt bra humör!



Liam åker båt för första gången, spännande!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0