Tassimo

Jag är en av de lyckliga som uttagits till buzzadors "buzzning" av Tassimo T20.
Detta är en helautomatisk kapselmaskin som brygger kaffe, choklad och te med en enda knapptryckning. Nu är det dags att smaka kaffe från Gevalia och choklad från Marabou!!

Som buzzador får du gratisprover eller riktigt bra och förmånliga erbjudanden mot din åsikt. Det kostar inget och du binder dig inte till något. Som buzzador berättar du till vänner och bekanta om produkten du buzzar om, samlar in andras åsikter och redovisar dem via internet till buzzador. Enkelt, spännande och mkt socialt!!

Läs mer på www.buzzador.se

Här är min kaffemaskin som jag fick till ett otroligt pris, alla kapslar gratis plus 200kr att handla mer kapslar för på tassimos hemsida.




Alla dessa små kapslar är av plast med folieöverdarg och vidare naturvänliga är de inte. När du köper din maskin ska du regga dig på Terracycle.se så kan du skriva ut förbetalda fraktsedlar som du sedan sätter på en stor kartong fylld med tomma kapslar som du sedan postar i väg. Dessa forslas till Göteborg för återvinning! För varje kapsel du skickar in går 10 öre till Rain forest Alliance, och på så sätt värnar du om miljön två gånger i en ;)

Vi har provat olika smaker i kväll och är helnöjda, utförliga recensioner ang. smakerna kommer senare.
Nu vill vi ha kaffefrämmande, så kom hit på en kopp :)



TILL ANNAT!

I dag har vi gjort små inköp, nu ska ni få se vad!



Detta är en helt vanlig mugg från Bambino. Den har ett sugrör i silikon med en "skjutknapp" för återslutning. Den droppar inte och är väldigt greppvänlig. I locket gömmer sig ett litet fack som passar för små fruktbitar, nappen eller annat smått o gott!! Denna passar sig för barn vi ettårsåldern och uppåt :)

I dag då vi hämtade ut packetet fick vi välja ut en kökshandduk som vi fick gratis via icakortet, jag valde denna som passade bäst in i vårat kök, den är tryckt med ett recept på äppelpaj för 6 pers. =)



Sen då vi var på Willys i dag så köpte jag diskmedel och handtvål från en ny serie som bara tillverkar miljövänliga produkter. Utan parfym och sådant! Jag som egentligen inte är så miljövänlig föll för självaste utseendet på hela sortimentet. Hantvålen i refill var inte så snugg men diskmedelflaskan passade utmärkt till mitt hem....=)




Och här e tvålen (refill)



Detta märke finns även i tvättmedel, rengöringsmedel och hygienartiklar. Allt är miljömärkt och utan parfym, inköpt på willys!
De håller även ett bra pris.

Nu ska jag ladda inför morgonnatten hehe, känns inte bara konstigt för mig. Hela familjen tycker det kommer att bli "konstigt," tänk att det (för mig) känns som att jag ska rymma på semester några timmar ;) Sov gott alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0