Nattintro.

Var på ett 10 timmars nattintro inatt, och tro mig att det var mkt att ta in :) men ack så roligt. Jag ska höra mig för om en till natt eftersom att min hjärna gick lite på lågvarv då jag inte kunde sova innan jobbet. Men KUL, KUL och kul!

I morse drack jag ett glas nyponsoppa och somnade vid 8.00 vaknade klockan 10.00 då barnen vaknade, klev upp och väckte Jens. Jag tog en rök och somnade om. Vaknade igen vid 12.00 och tänkte kliva upp men somnade om innan jag han göra verklighet av mina planer, samma vid 13.00. Klockan 14.00 klev jag upp och gjorde morgon, snart ska jag hoppa i duschen.

Att det tjorvat lite med sömnen nu är inget jag kopplar i hop med framtida sömnsvårigheter, då man kommer in i det löser det sig säkert till det bästa =)

Familjen bakar och jag ska som sagt bege mig till duschen, ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0