Sista inlägget...

Laddar för sista nattpasset. I morgon blir det lagomt stressigt med att göra oss alla klara, fara med barnen och invänta Nicke o Jessi och allt detta innan halv två. Eller ne kanske inte så stressigt =) Vi kommer att hoppa på redan i Luleå 15.30 och då ska vi genast armbåga oss fram till en plats i resturangvagnen ;) där vi då ska njuta till stägningsdags!:)

Kommer ändå att kännas stressigt då jag åker hem från jobbet i morgonbitti och vet att vi åker samma dag.
Nåja, något stort har hänt i dag, jag har lyckats sova en timme =))) yes!! Sova, sova var det också. Inte någon mitt i mellan sömn och vakenhet som det oftast blir då jag vilar innan jobbet. På mornarna då jag kommer hem sover jag ca. 4 timmar så det känns underbart med en bonustimme! =))

Nu står väskorna iaf packade och klara, Berith var och hämtade barnens saker tidigare i dag så de är redan på plats. Tänk vad mysigt för mig och Jens att få rå om varann i fyra hela dagar, första gången sedan vi blev föräldrar för tio år sedan. Det kommer att behövas, ladda lite mamma o pappa batterier helt enkelt.
Men helt enkelt blir det inte då jag redan nu övar på att säga hejdå till barnen utan att brista ut i ett hysteriskt gråtanfall och "gör inte si och så" predikan.

Till er mina läsare vill jag påpeka att uppdateringarna kanske blir sällsynta eller helt uteblir dessa dagar, tiden för detta finns inte riktigt, om jag inte gör en snabb mobilbloggning. Det är nämligen så att det inte bara är barnen som stannar hemma utan även datorn =/

Nu ska jag fixa med lite tvätt men först en STOR kaffe!
Annars hejdå och på återskrivande/läsande ;)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0