Okey!

Ett sista inlägg innan vi åker (och jag tar bloggsemester) men det är enbart för att slippa sitta själv i det tysta och tomma huset. Det känns som att jag har sällskap medan jag skriver lite. Jens är och lämmnar barnen hos deras farmor, det blev en del tårar då de åkt. Det känns som att alla mina fyra hjärtan slets ut ur kroppen på mig. Jag får trösta mig med att jag vet att de har det bra hos farmor, sen måste jag försöka koppla av.

Nicklas och Jessi ska vara här klockan två sen bär det av hem till dem för pizza och en stor skål :)

Reseväskan står i hallen samt en fullproppad kyl bag, nu är det bara väntan som återstår. Denna väntan........

.................................

Nåja, jag hoppas kunna lägga ut lite bilder på facebook under vår trip, så ni som har mig där kan hålla koll ;))

Ha nu fem underbara dagar, det ska vi försöka ha!!

/Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0