Hej på er!

I dag har jag fått i hop så pass mycket jordgubbar så jag kan koka marmelad ♥ gotta!

Förberedelserna inför Göteborgsresan är redan igång, tvättmaskinen snurrar på högvarv och kläderna är fixade idag.
Jag har hela tiden tänkt köpa en ny klänning till bröllopet men kom i dag på att jag har en nästintill oanvänd klänning som är väldigt tidlös och fin som dessutom har hängt i garderoben alldeles förglömd. Eller visst har den hängt där av en anledning, den har varit förliten. I julas hade jag fram den för provning men jag fick den knappt över brösten och blixtlåset fick jag inte ens igen. Men nu efter -14kg :)är den på snäppet till att vara förstor, men den glider iaf inte av.
Jag är så glad och nöjd över mig själv och dessutom har jag fått mig en ny klänning ;)

Jag vet att det är mycket snack om vikten hit och dit, men jag är så stolt över mig själv och det tycker jag att man ska få vara!

Nu ska jag dammsuga, ha en trevlig dag!


Kommentarer
Johanna

Klart du ska vara stolt över dig själv!! FAN VA DUKTIG DU ÄR!! Hur har du burit dig åt?!

2011-07-14 @ 17:22:24
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0