...........

Jag är ingen sommarbloggare det är sant! Nu ska jag iaf snöra in ett inlägg då jag har gott om tid. Jag kan börja berätta att vi i lördags var på ett fantastiskt (på alla sätt och vis) bröllop!!
Dagen,kvällen,natten och morgontimmarna ;) var mkt underhållande och det var fullt ös hela tiden. Härligt brudpar och härliga gäster!

I går lånade vi lägenheten inne i stan för att se om Kevin blir bättre från sin allergi. Vi misstänker starkt att katterna påverkar honom och gör han sämre.

Jag sitter hemma och tråkar med magsjuka medan de andra roar sig med bad. Inte konstigt med magsjukor i denna värme=/

Nu har vi fått hem våra biljetter till Göteborgsresan för ytterligare ett bröllop. Tänk att jag och Jens ska åka i väg flera dagar (fyra nätter) själva, det är helt otroligt!! Men visst kommer man att sakna barnen och jag törs inte tänka på hur mycket!

Något annat har jag inte att berätta om, men jag kommer senare med ett bildinlägg tänkte jag, så håll utkik ;)

Ps, var noga med det ni stoppar i er i värmen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0