Våran söndag!

Vad skönt det var att vara ute i friska luften i dag då det är lite varmare =) det blev till o med en sparktur och det var också kul om underlaget varit bättre =/
Nu har vi parkerat i soffan och kollar ut en film som passar hela familjen medan kakan i ugnen gräddas.

Alla mår bättre idag dock mådde Milla illa i natt men inte nu under dagen. Hoppas nu denna rundgång av magsjuka får ett slut!!!

Jag längtar till imorgon då Jens är på jobbet då ska jag börja med min nya tränings dvd som motsvarar zumba =) Kan bli några intressanta moves.

Jag tog en hel del bilder på Liam ute i snön men orkar inte föra över dem just nu. Han fick förutom att åka pulka och sparklåda sitta på skinnet i snön, ligga i snön, han fick sig säkert någon flinga att smaska på också. Nu ligger han nedbäddad i sängen med knallröda kinder och lika röd nos.

Nu har vi valt film, Lejonkungen!



Kommentarer
Anki

jag ska oxå börja med ZUMBA ;) jäkla så kul he verkar..

2011-01-16 @ 15:30:56
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0