Uppdatering!

Ja nu är det väl ändå dags för en uppdatering!!?

Efter att jag lyckats klanta till det (ta bort flera inlägg) blev jag smått less och har låtit bloggandet vara för en stund.
Jag har inte heller varit speciellt frisk utan haft hög feber till och från och detta har naturligtvis gjort mig trött.

I dag har jag påbörjat en utredning som förhoppningsvis kan ge en förklaring på dessa oförklarliga febertoppar som kommer och går.

Annars är allt lugnt och fint här hemma kryddat med en nypa busiga barn.
Vi var till Ikea förra helgen och köpte oss en tv bänk och en väggdekor som prydde de vita väggarna magnifikt =)
(bilder kommer)

Vad har hänt den senaste veckan?

♥Filippa har dragit ut två tänder, jag har fortsatt med min träning samt räknat lite kalorier (har aldrig hänt förr) och hunnit tappa vikt som resultat.

♥Jag har pratat med ett solarium som inte kom från denna planet (har inte solat på de senaste tre åren) och hunnit vara en surnugga som jag lovade mig själv att aldrig bli (då jag var fjorton)

Hmmm....vad har jag lärt mig den senaste veckan??

♥Häll aldrig i morotsdryck i vällingflaskor.
♥Man kan VISST bli mätt på grönsaker.
♥Man får muskler av att träna (det var ingen myt =)
♥Ingenting i motorvärlden kan bli för gammalt.
♥Rederiet är klockers ;)
♥Bränner man sig gör det ont!
.............?........................
♥Ta inte allt förgivet!!
...........♥Sist men inte minst, har man en blogg så bloggar man ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0