Tv mys och träningsvärk i skinkorna!

Sitter nu och kopplar av i soffan efter första skoldagen 2011. Å nej inte min skoldag, barnens!
Vi har gjort läxa, tvättat och mixtrat. Jag har i kväll rengjort åtta öron (i förhoppning att de nu ska höra vad jag säger), klippt 40 st tånaglar och 40 st fingernaglar. Alltså sammanlagt 80 st naglar. Livet leker =)

Nåja, hur gick det då med ciggen, träningen och mitt cv.
Ciggen gick sisådär men någon mindre än vanligt blev det men jag är långt ifrån nöjd så intaget stryps drastiskt ned under morgondagen.
Inte blev det av att fixa till mitt cv heller, jag har faktiskt inte hunnit det eller ska jag vara ärlig och säga att jag inte har prioriterat det.
Däremot har jag hoppat omkring och slängt kroppsdelar omkring mig och flåsat som en flodhäst i uppförsbacke.
Medans jag gjorde detta skrattade barnen (Filippa och tro det el. ej lille Liam) och det var ju bra för först tänkte jag att de skulle bli rädda för att jag höll på att dö.
Men trots allt apande omkring här så känner jag faktiskt redan av det i mina förglömda mukkler, framförallt i skinkorna.
Detta gör mig naturligtvis jätteglad och mer peppad, nu vet jag att det fortfarande finns hopp =) och att det fortfarande finns muskler kvar.....

Sen blev jag så glad då jag kollade min statistikmätare hejja vad många ni börjar vara som kikar in.
Vet ni alla därute att det skulle vara mkt trevligt av er att lämna en kommentar, bara för att jag är sååå nyfiken på vem ni är ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0