Onsdag

I dag vet jag inte alls vad vi ska göra eller hitta på och det känns underbart, vore bara så skönt att slippa röja hela tiden. Ursch var mkt tid man skulle få över om man slapp detta plock.
Nåja bara göra bort skiten så fort som möjligt så har man lite tid över för annat sen. I dag känner jag mig måttligt slö faktiskt och kaffet hjälper inte alls. Men det blir nog bättre bara man startar upp så att säga.

Ja något mer än så har jag inte att berätta, tycka eller tänka så ni får ha det så gott så länge =)


Kommentarer
Emmeli

Jag håller med!Jag tycker att det enda man gör är att plocka undan.Mamman plockar undan och barnen drar fram lika fort.Men jag klarar verkligen inte av att leva i kaos!:)

2011-01-12 @ 09:39:26
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0