Nytt år nya tag!

I år har jag inga nyårslöften bara lite mål som ska uppnås.
Löften som jag ger mig själv har jag tyvärr en vana att bryta så jag valde bort dem i år.
Vad är det då för mål som satts upp? Till att börja med så handlar det om träning, jag ska börja träna så min rygg blir starkare och orkar mer, samt svettas bort några envisa kilon som vägrar flytta på sig överhuvudtaget.
Jag måste även ta tag i detta med rökningen, ett stort problem som står högt på priolistan över saker som ska förändras i mitt liv. Sen har vi detta med arbete, jag ska börja söka jobb men bara strö vik. till att börja med. Jag kommer att söka allt möjligt nu från början och se vart jag hamnar. Jag känner mig dock inte sugen att hamna på ett sketet litet privat assistansbolag där ens rättigheter är lika med noll. Jag kommer att ställa höga krav på de bolag som i sånna fall blir aktuellt, en rättighet man inte får glömma!!!

En sammanfattning, rökningen, kilona + träning av rygg, hitta ett jobb! Ser ni att det  är inte övermäktiga!!
Samtidigt är de viktiga grundstenar till ett lyckligare och mer välmående liv och ska genomföras med omsorg.
Nåja nu ska jag ladda inför fortsättningen på "operation bort med julen" ha det bra därute =)


Kommentarer
Anki

det e typ samma mål som mig borsett från rökningen som ja redan lyckats med..men tack vare graviditeten då och halsbrännan då :P och som du säger...kommer ställa höga krav och se till så man inte hamnar i dåligt "privat" företag...ja vi vet ju båda vad det handlar om ;)

2011-01-03 @ 16:11:47
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0