Ny dag nya bekymmer!

Min upprördhet ang körningen har lagt sig och jag funderar på ett nytt besök hos optikern =) Kanske har jag svaret där.
I dag är det dock en annan sak som bekymmrar mig och det är min visdomstande som jag har vansinnigt ont i.
För mig är det inte att bara gå till tandläkaren heller då jag är livrädd för dem, jag kan inte med det för fem öre och detta pga TVÅ tandläkare som skrämt skiten ur mig. Ni vet sånna som kan sitt yrke men saknar den empati som behövs i vårdyrket.
Huvva!!
Jag borstar o borstar och knaprar ipren i hopp om att detta ska gå över. Det beror inte på ngt hål, det har blivit en inflamation i tandköttet runtom tanden som ligger väldigt långt ned, den fastnade någonstans på vägen misstänker jag.
Nåja jag får uthärda ett tag till och se om jag kan få bukt med det själv för jag vill verkligen inte dit!

Å varför i hela friden var det tvunget att bli så kallt?????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0