Måndag!

Jämmer o elendes just nu känns det som att huvudet ska trilla av, jag har tydligen en nacke som inte vill som jag. Varför?? Jo min nacke har sovit på Jens arm i natt och det gillade den inte speciellt mkt vill jag lova.

Vad händer hemma hos fam björklund idag? Jo, lite hemmaträning skall sättas i verket nu finns ingen återvändo, ska man kunna äta gott måste man tydligen se till att förbränna där efter..hmm konstigt det där!!!
Så lite små övningar och prommisar står på dagens "att göra"
Börjar även min minskning av nikotinet........
Vad mer då? jo jag ska skriva och fixa i hop ett cv som senare skall komma till användning.
Tillbaka till "the real life" med andra ord och vet ni, det ska bli skönt!!!

Nåja nu ska det väckas två skolbarn =) Ojojoj vad trötta de ska vara =(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0