Måndag!

I dag sätter jag igång med träningen igen efter två dagars vila. Jag har saknat det och det ska bli skönt att sätta igång igen.
Helgen har varit bra och vi har verkligen vilat upp oss hela familjen men ändå hunnit med många roliga saker.
I dag är det en ny vecka som inleds med storrensning av garaget och sedan källaren, det är rätt komiskt hur mycket skit man kan sparar på sig för att inte tala om alla kartonger som ligger där nere och skräpar sedan jul.

Eftersom att jag inte fått tag på någon som intresserat sig för att ta våra katter kommer jag idag vara tvungen att ringa och boka tid hos veterinären =( det skär i hjärtat men vad ska man göra?
Det kommer att bli tomt och trist utan dem =(

I dag ska jag, plippan och Liam ut för att skotta samt leka, måste passa på att vara ute då man inte vet när det smäller till med -30 igen.
Jens började jobba klockan fem i morse så han slutar 14.00 i dag, för oss som går hemma är det underbart =)

Snart ska två troll väckas och rustas för skolan ngt man bävar inför varje måndagmorgon då deras humör inte brukar vara på topp.
Tänk att till hösten har man tre som ska till skolan och en som ska på dagis, tänk vad tiden flyger förbi.

Hoppas på en trevlig måndag för er alla därute!


Kommentarer
Emmeli

Uppdatering?:)

2011-01-27 @ 07:07:22
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0