Liam har fått "eget"

Nu är Liams rum klart.....att det kan ta sån tid men men, tur att man ser det gå fram ist för bak. Nu har han fått lister, två av hans väggar har fått färgen turkos en helvägg samt väggen med det runda fönstret i. Brädväggen är vitmålad och jag är sjukt nöjd över denna. De andra väggarna är vita även de.
Jag har bestämt att temat i Liams rum ska vara "i havet" och då var hans gulliga storasyster Milla så vänlig att låna ut en passande lampa som föreställer ett akvariun med simmande fiskar i...tyvärr har han lite för trevligt med dessa fiskar som han aldrig slutar samtala med =) att släcka lampan känns väldigt elakt så de får helt enkelt ta ut varann och jag antar att det är Liam som somnar först. Jag hade gärna lagt ut lite bilder men jag vill först ha det riktigt klart annars får jag inte fram min tanke och den rätta bilden av hur jag tänker/tänkte.
En resa till ikea för lite limegröna förvarings system är nödvändig samt lite annat krusidull =)

Nu ska jag inta kvällsmys med allt vad det innebär, pussa mannen godnatt eftersom han börjar jobba klockan fem i morgonbitti.
Så godnatt på er med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0