Här går det undan....

Här händer det saker och mer än vad jag vågat hoppas på, nu har jag fixat i alla fönster med lampor och gardiner. Satt om och dela upp lite julgrupper, dammtorkat, tvättat och snart ska golven tas men det spar jag på tills Kevin och hans kompis drar på valls.
Jag känner mig otroligt nöjd och det blev så ljust och fint. Nu känns det som att man återigen kan andas.

Snart ska jag börja med köttfärsås och pasta en favorit då vi kommer till barnen.

Jag måste snabbt berätta några roliga saker om Liam det är en rolig ålder det går inte att förneka och just nu händer det SÅ mycket hela tiden. Nu klappar han händerna och är medveten om NÄR han ska klappa nästan iaf.
I går satt Kevin och Liam mitt  i mot varann i soffan och busade, Kevin for fram med sitt huvud mot Liam och sa buu.
Efter ett tag säger Liam BUUUU el något som liknar bu =) sen greppar han tag i Kevins hår med sina knubbiga fuktiga fingrar och sliter samtidigt som han skrattar gott. När jag lyckas få lös Liams händer skrattar Kevin och tro att vi alla började skratta då Liam sätter upp händerna och klappar dem för fullt =) samtidigt som han själv skrattar gott.

En till sak han lärt sig är "give me five" sen då han gör det ber vi honom klappa händerna och det gör den lille ;)

I går vid kvällsbadet ställde han sig upp i badtunnan och vred sig efter duschslangen =)

Ja som sagt det är nu det börjar hända saker och fort går det, jag vill inte missa en sekund!!!!


=)
Oj höll nästan på att glömma, nu är mitt cv klart!! Träningen går bra men hur det går med ciggen talar jag inte om...sådetså!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0