Frdagkväll.

I dag har kevin och Liam gjort sina pricktester. Liams visade inga allergier medan Kevin reagerade kraftigt på timotej som representerar alla grässorter. Man kan ju inte påstå att vi då bor lämpligt till med tanke på åkern på andra sidan vägen där de slår gräs, men å andra sidan finns det ju gräs överallt.
Till vår stora förvåning visade ingen av killarna på katterna vilket jag trodde Kevin skulle göra.

I dag har jag inte mått så mycket bättre, frossbrytningar och huvudvärk samt lite feber. Jag har legat nästan hela dagen men är nu på fötter eller rättare sagt på arslet i soffan.
I kväll ska jag käka popcorn och bara gosa under täcket................

Ni får ha en trevlig kväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0