Då sömnen inte riktigt infinner sig........

Jag somnar alltid som bäst på dagen då Jens och barnen stökar och bökar och låter som mest, det är mitt gulda tillfälle att dra filten över huvudet och somna.
Jag somnar som sämst då alla barnen sover och Jens somnar in, då är det som att jag genast blir klarvaken och kan för allt i världen inte somna, det blir för tyst helt enkelt.

Nu behöver jag inte oroa mig för detta fenomen längre, inte nu då "familjen annorlunda" går i repris på tv om kvällarna =) Då kan jag somna till allt de ljud som brukar finnas här hemma om dagarna.
Tro mig att det gick fort till att Jonh Blund anlände och barnskrik, bus och  allt försvann i dimma.....

Men nu är det morgon och en ny dag i familjen björklunds hektiska liv är påbörjad, underbart =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0