BLÄ

Jag vaknade av att jag mådde illa i natt och frös så jag skakade tänder, kröp in undr Jens täcke och dubblerade det med mitt men fortsatte att frysa som en annan stackare.
När jag vaknade på morgonen han jag inte mer än upp innan jag fick springa på toa........
Nu kommer och går illamåendet så jag har parkerat i soffan och blir ompysslad av min gulligaste man i världen, han fixar o donar tänder ljus och ger mig saft och tunna skivor grillad karre =) Jag får känna mig riktigt liten =) Jag älskar dig mitt ♥ brevid mig i soffan ligger en liten bejs som borde ha sovit längre än vad han gjorde för han är inte alls utvilad men det är mysigt på sätt och vis för då är han så jäkla go med sin mamma.

Flickorna är rastlösa och vill hitta på något och vad som absolut inte lockade var att gå ut och skotta med pappan, inga kompisar är hemma, ingen film som de kan se på bio...de säger att det aldrig finns nått att göra och snart kommer det klassiska, det här är den tråkigaste dagen i hela vårat liv!

I bland är det så svårt att sysselsätta barnen, oftast klarar de upp det på egen hand och jag kan inte alls klaga men ibland tryter fantasin och då är inget roligt eller tilltalande. Men det är väl så att barnen i bland måste ha lite tråkigt för att veta när de har kul, precis som Alfons åberg säger.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0