Tacos, lördag och melodifestivalen!

Vaknade med en jäkla huvudvärk efter en trevlig kväll med gammelgrannarna Linda och Anki! Det var ruggigt skoj att träffas men tyvärr gick timmarna alldeles för fort......så detta ska göras om snart.

Huvudvärken har jag fortfarande kvar men den börjar avta lite smått, det kostar att ha kul för jag skyller detta på vinet och kommer att hålla mig till det bästa hädanefter, öl!

I kväll har Jens fått lite feber så nu har jag piskat hans rumpa så han hinner lägga in golvet innan han ligger däckad. Ja, det låter hårt men så är det.

Vi blev bjudna på middag hemma hos barnens farmor och Stefan idag. Tacos blev det som vi inte ätit på hur länge somhelst och det var underbart gott!
Mätta och belåtna jäser vi fortfarande här hemma i soffan framför melodifestivalen och har en lugn och trevlig kväll.
Liam som var tröttare än tröttast somnade direkt vi kom hem, kvällstvättning, ren jamas, tutte och snutte gjorde susen och ingen unge har snosat godare i sin säng än vad han gör nu.

I morgon el senare ikväll kommer lite bilder bla på golvet i köket.

Ha det gott!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0