Så var det söndag igen......

I dag var det jag som fiick sovmorgon och det visade sig vara väldigt nödvändigt. I dag vaknade jag med samma värk i handlede som i gårkväll  samt att jag har fått jätte ont i fotleden och under själva foten. Det blir inte bättre onej onej, feber hade jag också då jag steg upp =( ni kan förstå att jag är angelägen att få komma till läkarn så fort som möjligt.

I går var den mysigaste dagen på väldigt länge, med tända ljus och gomiddag mös vi på. Bakade kakor och drack lite vin på kvällen. Vi hade det såååå mysigt.
I dag ska det vikas tvätt och vikas tvätt, packa barnens väskor och förbereda den kommande veckan. Hushållsgöra med andra ord.
Jag är sugen på en lång prommis men måste först vänta tills foten blir bättre.

Nåja nu ska jag bara ta det lugt innan jag sätter igång med mitt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0