Ny vecka!

Så var det ny vecka igen och för de flesta innebär det arbete. Det är inte länge kvar tills det även innebär det för mig, och då ska vi iväg med fyra stycken barn på morgonen.
Det är då man tänker på det man förstår att man har det bra nu =) bara suga på karamellen medans den finns kvar.

I dag har jag också ont i handleden men i den andra, foten blev bättre igår och det tackar jag för.
Liam och Milla är redan vakna medan Kevin och Filippa sover gott! Men snart ska de upp och jag ska skjutsa Milla till skolan, Kevin blir hemma även i dag då han hade feber hela dagen igår.

Ps. Kolla mitt senaste inlägg ang buzzning. Är du intresserad är det lätt att gå med =) lika lätt att tacka nej och avsluta sitt uppdrag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0