Kväll och klyx!!!

Jag kan inte påstå att det går framåt med bloggandet och det beror vid närmre eftertanke inte på bloggtorka utan på serien "Rederiet" som jag varje kväll dyker över. Avsnitt efter avsnitt dessutom i VHS kvalla, det ni!!!=) Detta är orsaken till att bloggen torkar förstår ni=)

Jag har äntligen hittat kameran och tänkte lägga ut lite bilder men då var såklart batteriet slut så det får bli imorgon  eller någon annan dag ist.

I dag har jag jobbat med Millas förstoppning som jag först trodde var rätt så liten, en "liten" propp ;) Jo tjena efter att jag klyxat henne lät det som att hon släppte av ett cementblock större än hon själv. Hon själv lillstackarn höll på att svimma och jag var i det högsta beredd att fånga henne. Hon mådde illa och satt med hinken framför sig samtidigt som hon höll sin kallsvettiga hand i min och jämrade sig "oj oj jag orkar inte det här längre" men det gjorde hon såklart och det är en helt annan flicka, men trött efter denna chockupplevelse. Nu ligger de för kvällen och jag ska synda mig en semla som jag dessutom bakat själv! =)
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0