Klagoinlägg!!

Jag är så otroligt tacksam för att det finns nog många som uppskattat dagens väder och alla tecken på den kommande våren/sommaren. För jag har inte gjort det, natten har varit förfärlig och dagen likaså då jag gått som i dvala. Ett evigt rännande till sjukan och runtomkring i bilen gjorde inte saken bättre.
Ja detta börjar som ett riktigt klagoinlägg men lugn det blir bättre....
Jag har i dag pratat med den andra trevliga människan på FK under ett års tid, det ni!! Hon sa det jag ville höra och gjorde det jag 
ville att hon skulle, klart!
Mycket positivt måste jag säga, men nog längtar man till den dagen då man inte behöver ha nått mer med dem att göra.

Jag har inte  orkat göra något hemma så här ser det ut som om någon spytt och sedan pissat på det så nu blir det en kaffe och ett jädrans ryck men först skjutsa Kevin till valls och sedan iväg och köpa snabeldrakepåsar som jag så vackert har glömt att handla hem.
I dag känns det som att negativiteten kväver mig, hoppas på en bättre dag i morrn!!

Ha en bra kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0