Fredag

Hejsan, idag är det äntligen fredag. Denna helg kommer i första hand bestå av storrensning i garaget tillsammans med min man. Något som står högt på listan med nödvändiga prioriteringar. I kväll ska Jens lägga in golvet i köket, han gjorde nästan allt igår och har ytterst lite kvar. Det blir väldigt fint och det kommer att bli så lättstädat.

Jag lägger väl ut några bilder då det är klart.

I dag blir det inte ut i onödan då vi har -30 brrrr!!! Ne inne och kura i värmen med Liam och Filippa som är ledig idag.

Snart, snart mina vänner är våren här och dessa iskalla dagar kan glömmas för ett tag. Jag ser framemot sena sommarkvällar, grillat kött och sandiga badkläder! Det smäller bara till så kommer det också. Ha en UNDERBAR helg allesammans så ska jag gå och väcka mina små :)


Kommentarer
Elin

Nu fick du mej oxå att längta till sommaren! Tänk att slippa alla dessa kläder, skotta och skrapa bilen. Och dessutom fryyyysa!!!! Grilla, bada, sola och njuta av sommaren är vad man trånar till! Nå den kommer så småning om, det är dock ett tag kvar, men vips så är det midsommar.......

2011-02-11 @ 09:09:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0