*?*

Vad är det med mig och bloggandet? Det går inte riktigt som det brukar ;)
Det kan ha något att göra med årstiden, då det inte händer speciellt mkt. Jag har ett minne av att jag fick lite bloggtorka förra året precis samma tid.

Nåja nu har vi lagt in golvet i köket och det blev kanon, jag skurade i söndags och det var en härlig upplevelse må ni tro =)
Jag SKA lägga ut bilder då tid ges, omän det inte händer så mkt nu så har man arslet fullt med göromål iaf, det kan ha att göra med våra fyra guldklimpar om man säger så.

I dag ska jag föörsöka hinna baka lite till Jens fredagsfika och baka matbröd som var tänkt att göras förra helgen, ni ser!

Nä, nu ska jag dricka upp det älskade kaffet och väcka mina små ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0