Buzzning

Jag har blivit uttagen för två stycken buzzningskampanjer, jag väntar hem paketen vilken dag som helst så håll utkik för en närmre presentation av produkterna.

Då var det fredag igen och det är väl alldeles underbart. För er som missat att vi äntligen har köpt oss en andra bil så kan jag berätta att detta nu är gjort. Jens har köpt en gamvolvo från -71, den är inte bara tukos utan gick igenom besiktningen prickfritt och nu dröjer det två år till nästa besiktning. Hur väl forden ska passera besiktningen prickfritt återstår att se.
Friheten är total med en bil till, vi behöver inte sitta och rulla tummarna här hemma utan kan ranta precis som vi vill men först måste man ha friska barn som kan gå i skolan........
Kevin blev sjuk igår och det verkar vara samma virus som härjar inom familjen, släckt och vänner.
Ett ilsket virus med långvarig feber som dessutom stiger över 40 grader.


I dag ska vi och göra uppföljningsprover på Milla så håll tummarna att hennes värden gått tillbaka till normalt så att hon kan gå på skolan på måndag, hon håller på att längta tillbaka ordentligt.
Efter att vi varit på lasarettet ska vi och helghandla lite tillbehör, absolut inga frysvaror för det får vi inte plats med.
I dag ska jag göra baconinlindad laxfile med en potatis och blomkålsstomp, barnen fullkommligt älskar det konstigt nog, eller konstigt är det inte eftersom att det är vansinnigt gott, konstigt efterrsom att de inte gillar fisk i vanliga fall och knappt ngt annat än mjölmat.

Liam har lärt sig säga tre ord Mamma, pappa, katten jag tror att han försöker säga tutte också men är inte riktigt säker. Han är mkt tidigare på ord än vad de andra barnen har varit, om jag minns rätt hehe.

Om ni vill ha er ett gott skratt så gå in på denna sida http://www.youtube.com/watch?v=nbkSxXtSe3w där våran sötaste Liam roas av sin pappa =)

Ha en underbar dag och en underbar kommande helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0