-30

Jag är på min andra mugg kaffe och funderar på en tredje.
I natt har jag varit vaken lääänge, jag kunde inte sova alls. Det var varmt och det var kallt, jag mådde illa och det sprang i benen allt jag ville göra var att kliva upp. Tids nog somnade jag och tyvärr, TYVÄRR är jag inte lika pigg som i natt.
Liam verkar ha haft en orolig natt, kanske växtvärk eller fler tänder? Han har inte varit vaken men legat och små gnytt.

Nåja, solen verkar skina även idag, kallt är det också. Vardagen fortlöper sin gilla gång.

I dag vet jag inte vad jag ska göra, Milla måste vara hemma ytterligare en dag då hon hade 38  i går kväll. Jag hoppas för hennes skull att detta blir en feberfri dag så att hon kan gå tillbaka till skolan i morgon.


På tal om imorgon så ska jag passa på att åka till V-badet med Liam då de andra barnen är på sina respektive ställen.
Det ska bli mysigt att hitta på något, jag älskar att bada.

Nu mer kaffe sedan på med taximössan!!


Kommentarer
Anki

ååå vad skönt..vill oxå till varmbadet..

2011-02-22 @ 12:43:36
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0