Våran söndag!

I dag har vi haft en mysar dag hemma med familjen då vi bara slappat och ätit gott! Nu ikväll gjorde jag ett ryck och röjde undan. Barnen har fått göra en tidig kväll då de har bandyturnering i morgon. Jag ska dit och hejja på dem både på morgonen och efter lunch, men jag ska försöka klämma in en stadsrunda också ;)

Ja sista veckan innan jul, det är ingen vecka jag är van att softa på om man säger så! Det blir även en resa till Luleå då Jens slutat jobbet.
Så gott som allt inför julbordet och julbaket är inhandlat så det är sådant jag kommer att ägna mina kvällar med denna vecka.

Vi kommer att fira julen här hemma hos oss med min mamma, pappa och lillebror!
Å en tomte hoppas vi på ;)

Jag kommer att planera allt så jag har allt gjort kvällen innan jul så vi kan spela bingo lotto (tradition hos oss numer) i lugn och ro och bara invänta julafton.

Nu hoppas jag på riktigt stora lapphanskar till jul, då ska vi ut på en prommis efter lunch, både frisk luft och lite motion behövs i juletid :) dels att det är så mysigt med ett sånt väder så det hoppas vi på!

Nu ska jag in i duschen, ljusen e tända och framdukat är ostisar och julmust. Täcket, Jens och kuddarna har jag osnört i soffan men det gör jag efter duschen.
Det blir "Beck" i dag pga brist på annat, men det får duga.

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0