För och nackdelar!

Skillnaden att bo större motför mindre är ju såklart att det är större nu :) Trodde inte att det fanns nackdelar med större ytor men det gör det!

1. Min man ropar konstant på mig.....han får inget svar och tror att jag gömmer mig ;) Varför skulle jag det liksom? ;)

2. Skurmoppen räcker inte till...jag behöver nya och fler :D

3. Jag måste tömma skurvattnet mer än en gång ;)

4.Det ekar.

Fördelarna då!?

1. Jag och Jens får de utrymme vi behöver (inget på ont, bara gott;)

2. Hela familjen slipper onödiga konversationer om vem som klev på vem.

3. Vi kan gömma oss om det behövs ;)

4. Lugnare läxstunder med barnen, dörrar gör mkt!

5. Den största fördelen faller nog mot tillgängligheten för tjänster i närområdet!
6. Alla har fått en extra plats ;) ....att ta ledigt på ibland! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0