Uppdatering till er tjänst!!

Höll på att vakna uppefter julens matkoma men föll dit gen efter en tacos middag :/ Bloggen har fått stå rätt still under dessa dagar då jag inte riktigt haft tid för den.

Våran jul var supermysig, barnen var mkt nöjd efter julklappsutdelningen och även jag och Jens!
Jag fick av min älskling ett presentkort hos frissan så nu grunnar jag bara på hur jag ska göra håret.

Nu stampar vi vidare mot nyårsafton som verkar ska tillbringas på cymbalgatan ;)

I går kväll tog vi en kvällsprommis och svängde förbi hos Linda för att hämta hem Milla, detta slutade med att jag och Linda gick över till Anki och surrade över lite vin och hade allmänt trevligt. Så trevligt att jag kom hem ganska sent.Jag har varit rätt trött idag trots att jag fick en grym sovmorgon av min man.

Under dagen har vi varit med Filippa och tagit hål i hennes öron så nu gnistrar hon som den vackraste diamant hon är!
Nöjd tös :)

I kväll är det lugna pucken hos oss, i morgon ska Jens jobba och vardagen är åter här. Under dagen i morgon blir det stan för mig och barnen :D

Men som sagt nu ska det bara chillas ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0