Onsdag

Har gjort en massa idag och klockan två i em tog jag modet till mig och ringde upp till folktandvården och fick en tid klockan 14 i morgon så nu håller jag en tumme att tanden är snäll tills dess och inte lika plågsamt elak som de två sista nätterna! Ni får gärna hålla en tumme extra till min fördel ;)
I kväll sover flickorna borta, de ville så gärna sova hos sina kusiner och då det var så längesedan de gjorde det och så lite som de träffas nu så blev det tydligen ett jäkla glädjetjut då de fick göra det.
Det kommer att bli en lugn kväll här hemma, Kevin har sovfrämmande även i natt men de är så stora att de sköter sig själva. Lillkorre lägger sig rätt tidigt så jag och Jens får lite egentid :) Kan behövas ;)

Nu ska jag snart börja med middagen, antingen ost och skinkpaj eller tacopaj, vi får väl se!

Nu har det äntligen kört bort en massa skräp här utanför så ikväll blir det att städa upp där ordentligt!! :D

Ha en bra kväll, det ska vi ♥
/Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0