Grattis!!

Ett stort GRATTIS till Jens som fyller år idag!!! :))

Morgonen började såklart med sång och presentöppning, ett firande av vår älskade make och pappa!
Tårta och tända ljus.
I eftermiddag blir det hemmagjord plankstek (enda kruxet är att jag inte äger någon planka :/) och fortsatt firande av Jens. I dag blir det bara familjen eftersom Liam och Jens e krassliga, vi satsar på ett kalas i morgon i stället och hoppas att de båda piggnat till.
Liam ska upp till vc idag, måste kolla så han inte fått tillbaka halsflussen då febern är så pass hög. Jag tror inte det själv men känner att jag ändå måste kolla det. Jag tror som jag skrivit förr att han fått samma virus som Jens.

Vad ska ni göra i helgen??? Tell me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0