Fråga!

Hur ska ni fira julen i år??


Kommentarer
Ann-Christine Forsberg

På samma sätt som varje år =) Här hemma med hela familjen...Vi och mina föräldrar + syskon.. Robban och therese kommer senare då dom har hennes familj med o fira med..

2011-12-16 @ 11:25:57
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Johanna

Vi firar alltid lite hattigt och tattigt då mina föräldrar är separerade och Ellen är vartannat år med oss och med Lisa. I år är Ellen med Lisa på julafton så vi firar julafton med mina föräldrar och juldagen kommer Ellen till oss igen och då är vi med Freddes föräldrar och Erika o Matte + barnen. Vi har planerat julen utifrån hur Ellen är och ordnat så att hon alltid får fira julen med oss tillsammans med hennes släkt på Freddes sida. Det är ju mkt roligare för henne att vara med kusinerna och farmor + farfar än vara med min släkt på julen, såklart. Känns så himla bra att veta att det blir samma rutiner varje år, speciellt för hennes skull :- )



Julafton far vi till min pappa på förmiddagen och äter en lättare jullunch och på eftermiddagen åker vi till min mamma och firar resten av kvällen där då hon fyller år på julafton.



Nästa år är det jullunch hos min pappa och julfirande med Freddes föräldrar och med min mamma på juldagen. Jäklar vilken novell det blev men så ser våra jular ut :- )



2011-12-16 @ 12:26:42
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/
Anna

Jobbar. Igen. Suck.. Lillan ska fira hos sin pappa och pojkarna hos deras mamma. Niclas firar här hemma hos oss med hans syskon, deras respektiva, barn och föräldrar.

Sååå... det blir att fira nyår istället! :-D

2011-12-17 @ 19:48:46
URL: http://annawesterlund.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0