Torsdag!

Vaken efter en gode så sömnlös natt igen, Liam har magsjuka fast det har han ju haft så gott som hela sommaren men nu är det magsjuka, magsjuka. Sen har jag inte kunnat sova vidare bra för att jag känner mig väldigt irriterad på en viss situation. Mkt löjlig situation. Smusslas hit o dit för att en annan tycker olika! Jaja, alla är vi olika och vissa klarar väl inte att andra säger sin mening!!Jag blir så paff, jag var ju varken sur eller otrevlig, jag skrattade då jag sa det!!!=o Fjanteri, fjanteri!!

Det blir mkt vila idag om man säger så!!!


Kommentarer
Johanna

Fy fan för magjsuka :- ( Så osis han har verkat ha med sjukor... Hoppas han kurerar sig snabbt!

2011-08-18 @ 18:05:52
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0