Tips o råd!

Finns det några av mina läsare som är van att åka bil långt med sina barn? Har ni tips och idéer på vad man kan sysselsätta dem med, bra mat att ta med eller annat att tänka på!?

Jag har nämligen börjat gruva inför de 15 timmars bilresa vi har framför oss i bilen. Dit kommer säkert att gå bra men akta er  för de 15 timmarna då vi ska hem igen.

Jag tar emot alla tips och råd!

Morgonen hos Björklunds blev tidigare än önskat, den började med ett jäkla bråk mellan de äldre barnen, de bråkade om något så viktigt som centimeters rättvisa i soffan. Att taket inte lyfte är jag fortfarande förvånad över, då det lät som ett tuffande tåg och ambulans sirener mitt i vårt vardagsrum. Strax efter det höre jag Liam, Maaaamaaaamaaa!
Nu vankas lunch, jag har även ringt och kollat om Liams allrgiprover kommit men nej det dröjer till nästa vecka *pust*
I kväll ska vi på Filippas första fotbollsmatch, det ni, det e stort!
Avsluta kaffet för att påbörja lunch!


Kommentarer
Erika

Ett bra tips i bilen för längre färder är: pyssel,dvd(skärmar som man fäster baki sätena)något gott att mumsa på,bok,Lycka till på resan!!:)

2011-08-16 @ 19:28:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0