Soffhäng i världens BÄSTA soffa!

Ligger och myser i soffan på mina mjuka fluffiga kuddar och hör då familjen bakar och stökar på med sitt på varsina håll. Snart ska jag överge mina fluffiga kuddar och dra mig mot jobbet, känns väl lite sådär men blir bra med klirr i kassan och nu under helgen blir det ännu mer. Tänker man på det känns det genast bättre :)
Nu har mitt hår från happyhair kommit, underbart! :))
Kommer väl upp ngn bild på en långhårig Linnea inom snar framtid. Nu ska jag försöka slummra in en stund.

PS. I kväll har jag köpt karra att ta med på jobbet. Man kan faktiskt ha lite lördagsmys fastän man jobbar. Godis hinner man alltid äta ;)

Ha en underbar kväll!!/Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0