Pyssel

Här kommer lite bilder på vad jag polimasade med för några veckor sedan, de jag lovat att lägga ut bilder på. Detta vitrinskåp som Jens morfar gjort har stått i bagarstugan men då syrebetsat. Vi tog in det i köket och målade skåpet vitt, ja ni känner väl mig vid det här laget ;)


Och då flyttade vi det vita linneskåpet in till v-rummet och det blev så här!



Ganska vanligt, ganska trist men ett utomordentligt snyggt skåp ;)

Sen var det ju detta med den överblivna grindsdelen. Då vi satte grind till trappen var vi tvugna att kapa den för att den skulle passa, så det blev över en del. Jens hade tänkt att kasta den men jag ville inte det, jag ville fundera vad man kunde göra utav den, och en kväll kom jag på det bara sådär. En kryddhylla i lilla köksfönstret fick det bli. Svart färg, snygga snören och två krokar behövdes.




Här trivs och frodas min mynta till 100%

Lampan som hängde där tidigare, ett gammalt loppisfynd. Den fick flytta till det andra köksfönstret.


Sen blev det även ett litet uppryck för en gammal ikeaspegel.


Såja, nu är jag nöjd att korten ÄNTLIGEN kom upp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0