Ny Dag!

Godmorgon! Sista passet avklarat. Sista passet på hela sommarvikariatet. Det känns väldigt trist måste jag säga då jag verkligen har trivts så jättebra där :( Hoppas att det kommer lös fler pass!! Nu är det bara att söka mer jobb för brinnande livet.

Nåja, men just idag känns det bra med en dag eller natts ledighet, efter fyra nätter är man ganska mör måste jag medge.

Jag fick en lång sovmorgon av mina barn idag, storbarnen vaknade och slog på en film och Liam sov tills jag steg upp. På morgonen medan jag drack kaffe blev Liam underhållen av samtliga tre syskon, han skrattade så han nästan tappade luften. Jag fick dricka mitt kaffe i lugn och ro :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0