MYS!

Nu är jag nöjd. Huset städat, jag duschad och ljus tända! UNDERBART!! Snart kommer krämbullen hem och då blir det middag, förmodligen även både fotbollsmatch och fotbollsträning om inte regnet ställer till det.
I dag har det varit barnarbete på hög nivå och trots det dåliga vädret råder strängt dataförbud hela dagen, snart gäller även dataförbud under veckorna och det kommer att träda i kraft så fort skolorna börjar om. Tillbaka till barnarbete, de har fått städa lika mycket som mig! Hjälpa till med smått och stort och de har verkligen bevisat för mig att de klarar av det, så nu blir det att dela ut en syssla var åt dem under en veckas tid(och rotera sysslorna dem emellan vecka efter vecka) som de får sköta, varje söndag får de städa sina egna rum osv osv...
De är större nu och förhoppningsvis ska både jag och Jens jobba så då behöver man hjälpas åt såklart!
Milla har främmande av en klasskompis så dem och Filippa är ute och leker, flickorna älskar regnet=)

Fy ruggugglor vad jag är trött!!!


Kommentarer
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-16 @ 16:59:33
URL: http://yarp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0