Men hallå där!

Sitter med kaffekoppen och förbereder mig inför ytterligare ett nattpass. Jag måste ärligt säga att det är kul att fara och jobba, det känns skönt. Det är en stor känsla efter att ha gått hemma så länge. Det är skönt att göra nytta någon annanstans än i hemmet. Sen märks det ju självklart rent ekonomiskt! Nu håller jag fingrar och tår att det blir mer jobb i höst omän inte där men helt generellt. Jag är ingen hemmafru utan trivs att jobba och skulle endast tänka mig att gå hemma om jag var lyxhustru ;) och bara kunde umgås med barnen!
Får jag bestämma hoppas jag på mer nattjobb, på så sätt missar jag ingen tid med mina älsklingar! Nåja, lev o må!
I morgon är det helg och den kommer vi att "röjstäda" bort i ett nafs ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0