Lekt med cameran




Kom på att jag nu ägt datorn sedan i maj och har inte testat cameran ännu.
Då passar jag på att ta lite bilder på det långa håret så att jag får en chans att vänja mig då jag själv bara tycker att jag ser löjlig ut.
I dag satte jag fast det på ett helt annat sätt och kom på att man faktiskt kan göra det på hundra olika sätt!
Det är kul!
=)

Då jag satte i hop det första gången blev det såhär för ni som missat!


Jag skulle vilja beställa nougatfärgade slingaor att stoppa i, vad tycker ni?
Skulle det passa???



Kommentarer
Anki

Skulle bli fint.

2011-08-17 @ 16:52:51
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Lycka till i tävlingen =) Kram

2011-08-17 @ 19:37:24
URL: http://yarp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0